20. 7. 2009.

U životu kontraverznog biznismena iz devedesetih- čitaj budućeg političara, inače još uvek aktuelnog dilera kokainom, u tranziciji - pošto prelazi na naftu, dakle u njegovom novom životu u kome je naučio da se nosi, ponaša, oblači, pije šampanjac i vino. ...još uvek ga neki interno zovu Panter. Ne "panker" nego "panter" i ne kao splav blek panters, nego panter kao životinja, elegantna, snalažljiva i krvoželjna. Kler se upoznala sa njim kada je došla po novac za svoj posao honorarne hostese. On nema pojma da ga ona zna. Da je u prošlom životu bila sponzoruša, da je imala muža kriminalca koji je ubijen. Kad bih se ja sad setila na koji način sam ubila sponzorušinog muža u tom scenariju koji sam prodala krajem devedesetih onda bih napisala da je Panter umešan u njegovo ubistvo. Mada- pošto je taj scenario i tako u fioci i nikad neće biti snimljen kao film i ni9ko ga uopšte nikada neće pročitatiu, imam prava da izmislim i kao odgovorno tvrdim da je bio ubijen u nekoj kriminalističkoj zaveri da bi sada u ovom laganom štivu koje služi da se malo razonodite od vašeg kancelarijskog, ili blejačkog, ili možda neko od vas koji ovo čitate živi neki super slobodan svetski život, ali i ako je tako sigurno da ste i vi u potrebi za nekim sekundom bega u nešto što nije vaš svet- dakle zbog svih tih razloga, ja ću sada odgovorno slagati da kao nastavljam priču iz scenarija koji sam davno prodala i za koji sam kupila svoj prvi kompjuter. Uf- kolika rečenica. Dakle, Kler će opljačkati Pankera- Pantera i žestoko će mu zagorčati život, samo zato što je on toliko nakurčen da je toliko jak i moćan da se ne seća da je zna iz prošlog života. Da su sedeli na skupim večerama, i pili Krug. Šampanjac koji ja nikad nisam probala. A kad sam bila na jednoj promociji vina samo za dame , za časopis -vino, pa nas je taj predavač pitao ko je imao priliku da pije KRUG javile su se dve. Ja sam odmah rekla da se zna kako su imale priliku da probaju. To jeset odvratno sa moje strane- ali žena u Srbiji, hm-hm. Pre bi bacila pare na cipele nego na šampanjac, što znači, šta? Sponzoruše! E tako je i Kler isto, kad je bila sponzoruša pila KRUG. Sad pije zato limunadu. Ona je jedna opasna ličnost. Ili-ili. Mara kopirajterka je jutros imala veliki problem šta da obuče. Nije se nešto snalazila u svojim ormanima. Pitala se da li je to jedna od onih karakteristika praznoglavosti. Da. Svejedno. Njena garderoba je njen kreativni pokazatelj njenog stava prema svetu. Zaboga- ona je Mara kopirajterka. Ima prava na to. Zmaj je udarao krilima o prozor njene kancelarije. Ljuta, od prošlog događaja, nije dizala pogled sa kompjutera. Ko hoće da koketira sa napakovanim leševima neka leti sa leševima. I neka lomi krila o led koji se kao inje nahvatao po prozorima od Marine kancelarije. Toliko je hladna. Mara. Ne šampanjac. Ima neko da je probao KRUG?


Spisateljica, odnosno ja se duboko izvinjavam na kratkoći današnjeg i bloga od petka, ali postoje objektivni razlozi za to. ..hm..hm...kah...kah...To je samo trenutni zastoj na gramaži teksta, sutra se vraćamo na šlajfnu. Časna reč. Ja ja sam dosta časns osoba- eto, na pr. nikad nisam pila Krug.

Нема коментара:

Постави коментар