31. 7. 2009.

Mara je kuckala neki pr tekst, mada to nije bio njen posao. I Pripremala se da se uvali da je povedem na Savu. Što nema šanse, al ajde...
Kler je sedela u stanu moje prijateljice, koja je ispred sebe držala slike i papire i razmišljala doboko tj dubiozno o smislu života svog pre svega, normalno, a onda i drugih, ali posmatrajući sa visine taj život drugih normalno. Kler je mala, majušna kao Zvončica sedela na obodu čaše viskija, vrtela štiklom u krug i tako činila da se led u čaši viskija moje drugarice brže topi.
-Vidi slatka, rekla joj je Kler. nas dve smo jedan tip žene, mi smo kojoti, vučice, kako hoćeš već prođe nam sezona parenja i onda soliramo do sledeće sezone. Pa kako nam se pogodi. Ako neko može da nas prati, super, ako nema ko da nas prati, sigurno nećemo usporavati ili sedeti u nekakvim neprimerenim kolektivima koji nam nisu nivo. Kapiraš?
- Ah, da, draga- postavivši joj prst sa dugačkim noktom i ogromnim srebrnim prstenom moja drugarica joj je pružila kao ptičici tigrici ili bubamari mesto da se prebaci i sedne.
- Nego slušaj,- Rekla je Kler, moraš samnom danas da ideš da spakujemo Pantera u Zološki vrt.
Moje drugarice su inače žene od akcije, pa tako je Kler dobila društvo za ovu akciju koju je skoro sama smislila. Izašlo joj je iz lika. Kada se uvećala u prirodnu veličinu, našla se sa Panterom u nekom seljačkom kafiću, upoznala ga sa Slatkom i predložila mu šetnju. Smejala se sve vreme široko Kler svojim osmehom koji je bio opasan, opasniji od najopasnijeg oružja. I tako kao sa pištoljem u leđima, tako je Panter išao ka zološkmm vrtu.
Na ulazu Kler je tražila po imenu mladića sa kojim je napravila dogovor.
On je došao. Slatka je tupkala noktima o pult na kome su čekale. Nije bila zadovoljna brzinom usluge u ovoj ustanovi.
- A gde je Panter?- pitao je zo momak
- Ja sam Panter, dragoi mi je- Panter je pružio ruku.
- Ne, mislio sam na pravog pantera- rekao je pomalo iznervirani zo momak
- Pa jel čujete šta vam se govori, tražili ste pantera, evo izvolte, da vidimo kavez i da se rastajemo- rekla je Slatka.
- Kakav kavez - Smejao se Panter
- Kavez za pantera. on je panter a hoda slobodno po ulicama.
-Molim vas idite - zamolio je zo dečko.
Kler je izvadika ugovor a ugovor je ugovor i zo dečko je morao da postupi po potpisanom. Bila je još samo jedna začkuljica.
- Dokažite da je čovek a ne životinja- rekao je zo dečko.
- On je ubica- rekla je Kler dok je Panter zbunjeno gledao- i on je zver- bio je u ratu, prodavao je oružje, drogu i sada hoće da dođe na čelo lica zemlje, a ja to ne smem da dozvolim.
Panter je shvativši šta se dešava zauzeo položaj sve u odelu i spremio se za skok.......nastaviće se ........

Нема коментара:

Постави коментар