3. 7. 2009.

Mara kopirajterka je dakle potpuno zaljubljena. Tako se kreće u svojoj šarenoj cvetnoj suknji i gumenim čizmama, jer čuva noge i prati modu. Prolazi kroz agenciju lepršajući, ništa ne čuje, svima se smeje. A onda iz dubine gornjeg stomaka je preseče, plakat na vratima jedne od kancelarija. To je plakat na kome nakeženi u krugu stoje multiplicirani pregaženi leševi, piše: Armija zgaženih u vašim bioskopima. Broji se od poslednjih dana juna. Gledajte i plašite se AAAaaaaa!!!!
Šta sad?! Pomisli Mara i uđe u tu kancelariju koja je prazna. UU-uu ima li koga? Tu se pojavljuje čovek PLANER. Planer kao što mu samo zanimanje kaže služi da planira. Ispituje tržište, pomaže kreativnom procesu da se što tačnije pogodi centar.Reklame.
Ja imam mog baš omiljenog planera, zove se Jovan. Ako budem odlučila da razvijam ovog lika svakako ću konsultovati mog omiljenog planera Jovana. Ali za sad, ovaj Marin, za sad... nema ime jer nisam sigurna da će mi posle trebati, pa isto kao što je bilo i sa kolegom dizajnerom i koleginicom akaunticom-dođu, prođu.... samo moram da ih sve pomenem da bih što plastičnije objasnila Marino okruženje a ja stvarno imam mnogo drage drugare i bojim se ako bih pravila neke karakondžule iz agencije, oni bi pogrešno mislili da se zezam na njihov račun. A to ne bih nikako – planer je ovde odabran isključivo u u funciji planiranja, uostalom, Mara ima toliko malo godina da mora da aktivno živi van korporacije. A i ceo smisao ovog moj blogovanja, pored toga što se održavam u formi i raspisujem, i zabavljam- je da se na poslu na momenat beži u neko drugi svet. Tako da :
MARA: Izvini, šta je ovo na vašim vratima?
PLANER: Nemam pojma, to je donela juče ona koleginica sa onim šiškama, znaš, onako, sa sprata ispod, i zalepila nije nikog ni pitala- meni bilo neprijatno da je sprečavam. Idi pitaj nju. Mene i tako nervira, sad ću i da skinem.
MARA: Da, skini, grozno je. Baš sam se isekla.
PLANER: Ko je to uopšte režirao? Liči na neki domaći film. Sigurno neću da reklamiram domaće filmove na vratima moje kancelarije, imam sigurno bolje planove u životu.
Mara se zasmejala.
Mara je gledala kako planer odlepljuje i baca u đubre plakat.
MARA: Samo to nije film.
PLANER: Nego šta je....
MARA: To je pretnja. Meni. Lično. Zamerila sam se jednom Lešu i on me sada progoni. Ima neke glupe metode, stalno me presreće.
PLANER: Hoćeš da napravimo strategiju da ga ubijemo?
MARA: Ali on je već leš, tako da svaki put kad ga ubijem on se multiplicira.
PLANER: Znači ubistvo nije način da ga se rešeš, uostalom već je mrtav. Mora da drugo rešenje.
MARA: Da...samo, sem što tako preti na suvo ništa mi ne radi nažao, zaista, samo me plaši. Za sad, naravno... pa se ja nešto ni nbe trudim sem kad me ekstremno iznervira. PLANER: Hajde da sednemo, totalno mi je zanimljiva ta tvoja priča, hoćeš da napravimo bandu da se borimo protiv njih?
MARA: Već sam i to probala.
PLANER: Ajde napolje, vodim te na kafu da napravimo plan. Neće niko dirati moju omiljenu kopirajterku. Kakvi Leševi, njima je mesto pod zemljom.
MARA: Kad nisu povampireni....
I tako su izašli sa posla. Na ulici odmah čim su izašli, nisu ni stigli do kafe, okružila ih je armija leševa.
PLANER: Meni ovo liči na bandite iz aladina.
MARA: Meni liči na srpsku političku scenu
PLANER: Domaći fim?
MARA: Konkursi.
PLANER: Uf svašta smrdi iz njihovioh leševskih usta.
MARA: Sad ću da ih rasteram, vidi kako, ali to nije rešenje, jer posle će se opet vratiti.
PLANER: Molim te ih rasteraj veoma smrde, dok tako smrde ne mogu da razmišljam.
Mara je udarila svojom gumenom čizmom jako o asfalt i rekla : IŠ! Leševi!
I oni su nestali.
PLANER: Tnx. Uf zaista su napast.
MARA: Vidiš kako mi je.
PLANER: Da, za početak moramo da ih definišemo.
MARA: Oni su moja savest. Jednog sam slučajno pregazila i od tad su mi za štiklicama.
PLANER: Nije to samo to, krije se tu nešto više...vidi...rekao joj je sedajući na kafu planer. Napravićemo malo istraživanje šta bi sve leševi koji se kreću po gradu i presreću žive ljude mogli da budu, na primer, napravimo akciju tipa dragi čitatelji ovog bloga: Molim upišite šta je za vas nešto najgore a domaće je i aktuelno? Na osnovu vaših odgovora raskrinkaćemo armiju leševa a zatim razraditi strategiju borbe za Marinu budućnost. Hvala:)
-Šta misliš?
MARA: Može.
Tako su pili kafu i Mara mu je ispričala sve o svojoj strasti prema Zmajolikom koja ju je obuzimala sve luđe...i onda je opet sve otišlo u pravcu ljubavne priče...a toga nam je dosta od predhodna dva bloga...

Нема коментара:

Постави коментар