29. 7. 2009.

Ti glumac, ti stvarno nemaš šta da tražiš u ovoj priči. Dosadan si, totalno prebijen, samo se motaš levo-desno. Nemaš nikakvog smisla, nikakvog opravdanja da budeš tu. Tako je rekla Mara glumcu preko telefona kad ju je on zvao da joj traži da se smesti kod nje. Ja mogu da radim bilo šta, da budem bilo ko, tako mogu sve jer ja sam glumac! Umem da glumim!
Ne, ne i ne. Vrtela je Mara glavom odrično. Traži malo para od stvoriteljice i iznajmi stan.
Mogu da te zabavim. nastavljao je glumac. Kuvaću ti. Kad dođeš sa posla imaćeš sve kuvano.
Hm. Ipak se zamislila Mara. Jer, kuvano je kuvano. Ipak ne. Glumac je glumac. Je glumac. Nek ide kod Kler.
Ona neće da me primi. Gruba je a ja imam svoj ponos. Seljanka, pravi se da je kul, kao da ja ne znam šta je i ko je ona! Sponzoruša najobičnija!
Preobraćena sponzoruša!- odbranila ju je Mara
Preobraćena sponzoruša- sa gađenjem, ali dubokim ponovio je glumac.
Mara je završila razgovor kada se Leš pojavio pred njom.
Zgazila si me i platićeš!!!!!
Nisam te zgazila, hladno mu je odgovorila, pregazila sam te, preskočila, nestani. Nikada nećeš dobiti zadovoljenje, poravnanje, ništa! Ja te se ne plašim! Nemam grižu savesti! Ohola sam i gorda!
Mara je danas bila jaka. Jaka kao stena. Rok! Kao firma mog (stvoriteljkinog) tate koji je mašinski inženjer.... kao orah, ta čudnovata voćka, kao planina na vetru, kao kokos pre nego što se raspukne, kao sunce kad prži, toliko je bila jaka danas Mara. Što ne znači da se sutra neće raspući kao....sve što se raspukne kad mu lupiš samo čvrgu. Ali danas tako. Pa malo i u tome da se uživa. Zmajoliki je ušao u pogled, nasmešen, lep i šarmantan. Au! Au-au-au! Šta vam je obema? Šta ste poludele?! Držao se za čelo.
Sudario si se sa mojom prejakom -jakom energijom koja se danas širi kao srebrni energetski štit oko moje harizmatične mlade ličnosti. Rekla mu je tako Mara i zavrtela u krug svoju cvetnu suknju koja se u trenutku pretvorila u cvetnu livadu na kojoj je sedela ona sama sa lenonkama koje na njoj izgledaju isto kao i na meni, ( da citiram bejbi art direktorku M.M.Mašu) kao oči od lemura. Dakle Mara sa očima od lemura koje je prve otkrila M.M.Maša koja stvarno postoji u životu mene- stvoriteljke, a onda je tu vezu između žene i ženke nadogradila Maja- moja Maja, jedna kao vuk Uuuuuu Maja, dobro, dato su to lemurke-dakle...LEMURKE naočare by Maša &Maja, na cvetnoj livadi Mara jaka kao sve što je jako gledala je kroz njih oblake kako se kreću stvoriteljkinim izmišljenim nebom. Bili su predivni, ti oblaci unutar stvoriteljkinog sveta.
Leš i Zmajoliki su kao duhovi iz njene priče leteli između oblaka da joj pokvare sliku, ali ona ih nije videla. Za to vreme, inspirisana nadogradnjom između čoveka i životinje Kler je potpisivala ugovor sa zološkim vrtom tvrdeći im da ima pantera koga će im dovesti. Na svaki način je Kler odlučila da se oslobodi Pantera. I zaista će ga dovesti, ali ne danas. To će verovatno biti sutra. Tamo će mu naći adekvatan kavez. Metar sa metar. Pisaće, primerak iz devedesetih. između tigra i medveda. Međeda. Da medved, to je ona divna životinja koja ne treba da živi na Kalemegdanu. Za razliku od Mare sa lemurskim očima koja se slobodno širila po cvetnoj livadi, Kler je očajna pravila sumanute poteze. A to je sve bilo sigurno zato što se vreme menja.

Нема коментара:

Постави коментар