7. 6. 2009.


ja sam duh alfreda hickoka. zainteresovao me je ovaj naslov. ubistvo, misterija... imam jos uvek neke veze u americkoj administraciji koja budno motri sve sto se desava na internetu pa sam tako uspeo da udjem na ovaj blog u opciju posting. pratio sam sve sto se desava sa spisateljicom, kopirajterkom marom, sponzorusom, pregazenim lesem... i prilicno sam zadovoljan. nekoliko nivoa na kojima se ova literatura razvija, neskrivena svest o stvaraocu, elementi dokumentarnosti i satiricno-cinicnog odnosa prema tranzicionom svetu u kome zivite i radite, sve to daje dosta potencijala za eventualno otkupljivanje ove price za potrebe filmovanja. na zalost dosta lose stojim ovih godina sa holivudskim producentima, ali ipak pratim stvari i cini mi se da ako nista a ono preko politickih veza i kontakata sa odredjenim strukturama u drzavnim agencijama mogu dosta toga da uradim kada za neki roman pomislim da je upotrebljiv. svakako vi danasnji pisci jos pre nego sednete da kucate mislite o mogucnosti da se knjiga proda filmskoj industriji. vi draga ana rodicana mi uistinu vise licite na pisca koji cesce kuca lezeci nego sedeci, ali to vas sigurno ne ometa da sanjarite o uspehu, kada vasa prica zavrsi u rukama nekog talentovanog reditelja. stoga sam resio da vam se obratim na ovaj nacin i uvedem jos jedan nivo u vasu mastovitu dnevnicku strukturu. sem vas koji sve to smisljate i vasih likova, postojimo i mi - duhovni centri moci koji vas posmatraju. i vase likove i vas same. svakako postoje ti nivoi od vas ka dole, ka likovima, lesevima i paklu, ali takodje postoje i od vas na gore - producenti, reziseri, duhovi. posle moderne mozda je vreme da mi pocnemo da ucestvujemo u pricama. ako posmatranje, onda je posmatranje na sve strane.
mozda je bilo ukusnije da sam vam ovo poslao kao komentar (vidim da to nemate kao opciju na vasem blogu) medjutim obzirom da vas upravo gledam, kod prijatelja za satelitski nadzor i vidim da se kupate na mediteranskoj obali, a kako, takodje, znam za vase muke da svoju malu prenosivu pisacu masinu ukljucite na internet, pomislio sam da nije lose za vas blog da se i sam pojavim na njemu. vasi citaoci i vi znate da ja volim povremeno da se pojavim. uostalom to ne moze biti lose za reputaciju vaseg internet dnevnika.
ne brinite za vasu maru. nedelju je provela vozeci rolerke oko jezera na adi u beogradu. prikriveno zbunjena ali i dalje ushicena poslom u reklamnoj agenciji, bez prestanka je razmisljala o novim i novim mogucnostima kojima recenice na ambalazi raznih proizvoda mogu doprineti ljudskoj civilizaciji.
zelim vam dobro more i solidan internet protok. nastavite sa vasim radom i cuvajte maru, veoma je zanimljiv lik. a kao autor koji ima taj podsvesno svesni odnos preme samom sebi, ne zaboravite da sem leseva preko kojih se moze gaziti postojimo i mi, hm, pa recimo takodje lesevi, koji vas posmatramo odozgo i razmisljamo o tome sto radite.

1 коментар: