23. 5. 2009.

...počinje vikend, a vikendom ću morati da budem kraća. I koncentracija mi nije neka, na primer baš sad dok kucam ove redove, pasuljko se dovikuje i pita me da li se MI( on i ja) plašimo žabe, a to mu je važno jer na Hepi televiziji ide emisija o Henriju koji se plaši svega i svačega, a mi bi trebalo da budemo bolji od Henrija i to sa jasnim obrazloženjem. ok. Rekla sam da mi volimo žabe, nažalost zbog žaba i Henrija sa Hepi televizije na ovom blogu koji je za mene veoma uzbudljiv eksperiment o sebi ...dobro, dobro... trenutno ja sa mojom pričom zaista moram da budem brza...ne vredi pasuljko se sad dovikuje i pita kako zmija može da izađe iz mora, dakle dok Mara spava snom pravednika posle veoma uzbudljivog petka, o kome ću pričati verovatno u ponedeljak, ja se oblačim u sopstveni vikend i JA: Jel si pojeo musli?

PASULJKO: Ne.

Dok Mara na trenutak ne misli šta joj se sve događa u njenom inače mirnom i uspešnom životu kada se probudi verovaće da je sve bio samo ružan san. Na trenutak, dok se ne seti šta joj je Leš predložio kada je napoon uspela da izađe iz WC-a ali ne i da se razreši sponzoruše i prebijenog glumca. 

PASULJKO: Mama, dosadno mi je...ajde bre, napolju je dan!

I otvori Pasuljko draperiju na prozoru da mi pokaže da govori istinu.




Нема коментара:

Постави коментар