6. 8. 2009.

Vežba za gađanje! Pogoditi paradajzom glumca ili Pantera. Zaplet je u sledećem. Ko vidi glumca ne vidi Pantera i obrnuto. Tako da ako vidiš Pantera a hoćeš da pogodiš glumca ti ustvari gađaš u vazduh. Ustvari gađaš na slepo , tj boriš se i ti sa nevidljivim. Na osećaj. Kler se obukla i izašla na ulicu. Nosila je i dalje svoju bolest na licu. Depresiju od bolesti. A dan je bio dug-dug. Stvoriteljka odnosno ja bila je razvaljena od slabog spavanja. BUDISEBUDI, razvlačila mi je lice Mara, tuku se već dva nastavka, neće ništa ostati od njih. Promeni ih. Učini im nešto. Neću. Neka se tuku. Dečaci su, oni to i rade inače. Idite u šoping. Budite devojčice, dala sam im nešto izmišljenih para da potroše u svom životu u mom blogu. Mara se uvredila. neću u šoping! To ne rešava probleme. Kler je sve u mantilu i štiklama legla u fetusni položaj i čekala da se Mara raspravi sa mnom i odluči. Ajde. Kao u bilo kom rijelitiju podelila sam im pivo, vino, cigare dala im na korišćenje vilu nekih bogataša sa bazenom, jer ja imam više moći od bilo koje produkcijske kuće, i ugasila kamere. Ne zato što će oni bilo šta nepristojno raditi. Nego da bi imali malo privatnosti ( šatro) a sve to zato što sam slabo spavala i okitila silna pakovanja. Leš mi se smejao u lice: AJde, ajde, dok nekog ne pregaziš nigde nećeš stići. A kad me pregaziš, moja si! Sablasan je bio njegov smeh. Oterala sam ga i zapretila mu. Devojke marš u šoping. Pa da sutra pravimo kombinacije! Dečaci, dosta! Na spavanje i puter na modrice da brže prođu. A ja lagano na punjenje BZZZZZZZZZZZZ

Zec sa štopericom je cupkao ispred mene. Ustala sam. Kad viudiš belog zeca sa štopericom, moraš da ga pratiš. Tu nema vađenja.

Нема коментара:

Постави коментар