11. 8. 2009.

Dakle, taj ogromni pacov sa preoštrim zubima se sa senke kezio na mene u sred noći. Bila sam sama u horor filmu igrom slučaja i da bih zaštitila svoje junake upakovala sam ih u biblioteku. Tačnije u ono što je ostalo od moje biblioteke. I tako je ta senka nadvila svoje zaražene zlom zube na mene prosula tokom noći. Bilo je nečeg toliko sablasnog da je Leš zaspao. Lepo zaspao jer nije imao koga da plaši.


Mara je cvilela da je vratim u njenu priču. Optuživala me je da se ne ponašam pristojno niti u skladu sa mojom ulogom majke u privatnom niti stvoriteljke u stvaralačkom životu. Kler se sakrila iza nepročitane Doris Lesling i snimala kamericom moje plašenje senkamau sred noći. Ne sećam se kada sam zaspala ali znam da sma u snu jasno raspoznavala mrtvac3e koji su me posećivali, bila je tu baka koja je bila zadovoljna što živim u njenom stanu i bila je tu moja drugarica koja je pre par godina izvela zajeban umetnički performans skočivši sa svoje terase, i tako je promenila dimenziju. Ja sam se popričala sa obe, ali sam ih zamolila da se sklone od mene, jer kako malo spavam tako sam tankih živaca i malo mi se vraća moja paranoja kojoj sam veoma skolna. Mara je iskočila i izvikala se na obe, rekla je, šta će biti sa nama, ako krene da paranoiše bićemo neki jadnici! A vidi koliko smo lepi! Rekla im je takođe: Mi ne diramo vašu dimenziju, nemojte ni vi našu!Zmajoliki je zainteresovano umanjen leteo oko moje glave. Glumac je pokušavao da se ubaci u scenario koji sam pisala te noći, ali nisam mu dala, a ove dve iz sveta mrtvih su otišle čim sam se probudila. Senka se polako gubila jer jer svitalo i sunce je razlagalo po zidu. Puno sam se istrošila od straha. Onda sam skupila moje blog junake i obećala, sad ću da smislim kako ću ih proslaviti.... Kler me je snimila čisto da me ima u šaci- ako krenem da vrdam. I tako ksam krenula u akciju marketinga sopstvenog bloga.

Нема коментара:

Постави коментар