7. 8. 2009.






Ok. Moje noge su se kretale predelima nepredviđeno velikim i dalekim. Daleko sam zapucala da stignem. Ne naravno izvan okvira okrugle zemlje, jer nemam potrebnu opremu. Ali tu po planeti DAM DAM DAM ogromne guliverske noge su treskale po prašini!!!! Prašini prljavštine, pustinje, arapskog sveta, po prašini mog televizora i kompjutera, kotrljale su se kao mace ispod kreveta, kao mace iz proleća po zelenom lišću, te moje noge toliko su letele na sve strane da svuda stignu da napune oči sa svim predelima koje moram da vidim tokom života. Toliko mi se putuje.


Ne sekiraj se draga stvoriteljko, tešila me je Mara i prevodila je sa engleskog jezika umesto mene danas ceo dan rečenice o tome koji su sve zdravi sastojci u raznim slatkišima. Ja sam zato mogla da ceo ovaj isti dan plutam odsutno. Mara je zatim ustala i skuvala kafu, da ostane budna. Onda dok je mućkala smislila je da iskoristi moju dekoncentraciju i dok kuva kafu pobegla sa posla uskočivši u kadu u sred dana. Da uživa u samoći! To mogu samo studentkinje i slobodne umetnice, da napune kadu u sred dana i da se kupaju opušteno. Tako je Mari , raspuštenoj u sred dana u kadu u koju je uskočila dok je mućkala kafu na poslu, a sve to može pošto smo u blogu a ne u realnosti, uskočio i Zmajoglavi da joj pokvari uživanje u samoći, da se zabavi i da je i voli malo....i tim potezom pretvorio je današnji blog u po malecko erotsku priču koja će živeti ceo vikend. Ubacio se Zmajoliki kroz prozor i jednim potezom- jer preciznost je u tom prvom potezu, zavukao svoju reptilsku ruku u vruću vodu, Mara se kupala u sred dana u vrućoj vodi, i ćapio je kandžama i krenuo da je nosi na oblak. Mara, već iskusna u ovom mažnjavanju mu je izvukla prstima zmijski jezik i cepajući se od smeha, pocepala mu i zmajevsku košuljicu, koja će završiti u nekoj narodnoj epskoj pesmi o junaku koji će se tek roditi. Kler me je alarmirala da se stvari otimaju kontroli, što niko ne bi očekivao od nje- tu količinu odgovornosti, a onda sam ja, umesto da spašavam stvar sa Zmajem i Marom, uzela u ruke jedan ogroman mač, napravila se na princezu, nabacila veo preko glave i sela na belog konja. Stigla do tog dvorca obraslog ružama i trnjem i pokidala svo rastinje veoma preciznim potezima, svukla sve što mi je stajalo na putu, zapretila Zmaju koji je bljuvao vatru držeći u drugoj ruci Maru da mu ne pobegne dok obavlja ulogu u ovoj priči, i sve to tako samo da bih ćapila tog koga volim. Crvene latice ruža i kapi krvi od trnja padale su kao konfete u obliku malih srca na nastavljeno kidanje Mare i Zmajolikog u prostoru između oblaka i oblaka, i cepala su sena dva dela prelazeći preko oštrih kandžica životinjica sa zemlje koje su pružile šapice da maznu malo ljubavi i za sebe te ljubavi koja se pripremala da se razvuče ovog vikenda po venama. Začinjena fantazijama, sa art direkcijom na zabavno, na duhovito, na slučajno da liči na merlinku, na telo ...

Нема коментара:

Постави коментар