21. 12. 2009.


- I šta sad?Bauljamo kao nekakvi beskućnici? bez ideje gde ćemo šta ćemo?- Kler je zveckala zubima od hladnoće utopljena u beli sneg u beloj kratkoj ekološkoj bundici.
- Kada smo izgubili stvoriteljku. sada znam kako se osećaju ljudi kada izgube veru ili izdaju svog stvoritelja. - Mara je grejala ruke iznad zapaljenog kontejnera. . Ajde, dodaj malo vatre - dreknula je na Zmajolikog. I on je bljucnuo još malo vatre u kontejner.
- Kad vam kažem ona nije mrtva. Nije mrtva. To je samo patetični pokušaj da privuče pažnju, ili ukrade vreme za sebe. - i pored ove opaske, Leš je zapravo jedini imao vere u moj život kao umetnika i pisca . - Lepo sam vam rekao, ja znam da prepoznam kad je neko mrtav. A ona to nije, i tačka.
-Ti si je ubila!- Kler je šutnula malo zaleđenog snega u pravcu Mare.- Japijevko!
- Ja?! Ja! Hoćemo toga da se igramo, dobacivanja sa grižom savesti! To znam lepo da je omiljeni sport svih bolida bez svesti! Šta sam joj ja uradila loše?! Ja sam samo pokušavala da dam sve od sebe tamo gde se od mene očekivalo, a to je sistem. rad u sistemu. I time posao kopirajterke. A to je lep posao. I njoj se dopadao. - Mara je dreknula preko zamagljenih naočari za vid.
- Aha. Baš vidim.- Kler je čučnula bliže vatri.
- Ja sam joj samo dala polet i čvrstinu. a šta si ti, majke ti, šta si joj ti dala junakinjo nikad snimljenog scenarija?!
- Sve ima svoje više razloge...ko zna zašto je to srećna okolnost...- rekla je Kler više za sebe
- Lik koji je čist proizvod devedesetih pa malo izdeformisan u šatro nešto bolje, bivša sponzoruša, sadašnja decentna brineta! Stvarno je progovorila kroz tebe, mudro i didaktički
- Devojke, lakše, dajte da se smislimo šta ćemo sada bez stvoriteljke...dok nam se ne vrati...- romantično je uzdahnuo Leš i prišao vatri da se ogreje u nadi da će ponovo naći svoju bit pa time i svoju radnju i svoj smisao.
- Ja sam lik izgrađen kao posledica kritike jednog jezivog perioda-Kler je vrtela glavom tako da joj je pramen pao na čelo. - i jednog jezivog režima. Kao posledica stava! To sam ja! Lik koji odražava politički stav!
- Jeste samo si isticala sise i jebala se i drogirala se u prvom scenariju, - dočekao je glumac svojih pet minuta. - a sad ovde se vučeš sa kamerom po gradu i kao tražiš se, a ustvari tražiš kome da se uvališ. Neviđen ti je i smisao i kritički stav odslikan u ličnosti sa podvučeno: čizmama na dugim nogama...
Zmaj je bljucnuo još malo vatre na kontejner.
- A idu praznici...- setno je spustio svoju izraslu prefarbanu kosu leš preko ruke, grejući se na kontejner koji je goreo.

Нема коментара:

Постави коментар